Jag kan se film på datorn men inte i appen.

2 min. lästidsenaste uppdatering: 01.26.2024

När du kommer åt filmerna på hemsidan men inte i appen så låter det som att du har mer än ett konto på Draken Film men bara prenumeration eller onlinepass på ett av dem. Prova att logga ut ifrån appen och logga in igen med den mejladressen som fungerar på datorn.  

Detsamma gäller om du kommer åt filmerna i appen men inte på hemsidan. 

Om det inte hjälper kontakta oss på support@drakenfilm.se eller 031 339 30 00. 

För att vi ska kunna hjälpa dig behöver vi följande information:

  • Vad har du för mejladress kopplad till kontot?
  • Om du har flera mejladresser skicka gärna alla. 
  • Om du inte vet mejladressen behöver vi ditt namn och datum för senaste betalning. 

Får du något felmeddelande?

Om du får något felmeddelande skicka det så exakt som möjligt till oss och beskriv vad som hände innan du fick felmeddelandet. 

Om felmeddelandet är försök igen, starta om appen eller webbläsaren. 

Vad använder du för teknik?

Om du har problem i en app, vad är det för märke på tv/telefon/surfplatta och vilken version av operativsystemet har du. 

Här kan du se vilken webbläsare och programvaruversion du använder - skicka informationen som står högst upp på sidan till vår support. 

Om du har problem med chrome cast/ apple TV behöver vi informationen ovan både om din telefon/dator/surfplatta och din chrome cast/ apple tv. 

Här kan du se vilken chromecast-version du har

Här kan du se vilken apple-tv modell du har

Om du har problem via en dator behöver vi veta märke på datorn, programvaruversion och vilken webbläsare du använder. 

Här kan du se vilken webbläsare och programvaruversion du använder - skicka informationen som står högst upp på sidan till vår support. 

 

 

Var denna artikel till hjälp?